اتااق عمل

 

اطمینان مطلق سیستم های الکتریکی در محیط های پزشکی اهمیت حیاتی دارد. نشت های جریان الکتریکی زمین (زمین) در دستگاه های الکتریکی جدید و قدیمی به طور یکسان رخ می دهد. در بدترین حالت، آنها حتی می توانند باعث مرگ مردم در اطراف تجهیزات معیوب شوند.

نظارت بر شرایط عملیاتی فوق الذکر بسیار مهم است، زیرا بخش های نامرئی دستگاه های الکتریکی معیوب می تواند موقعیت های جدی خطرناک را ایجاد کند. نمونه هایی از این مکان ها و فرایندهای در بیمارستان ها عبارتند از اتاق عمل، تهیه عملیات و محل کار پس از عمل، اتاق های بیهوشی، اتاق های مراقبت های ویژه، محل های کاتتریت قلبی، اتاق های آرتریوگرافی / آنژیوگرافی و اتاق های مراقبت از نوزادان نارس

اگر شرایط اولیه برای ناسازگاری سیستم در تامین برق وسایل مورد استفاده در محیط های بحرانی ذکر شده شروع شود، HMI بلافاصله یک زنگ هشدار را تنظیم می کند که از هر حادثه ای در یک مراحل اولیه جلوگیری می کند، بنابراین صرفه جویی در هزینه و حتی انسانی زندگی می کند

سیستم مانیتورینگ عایق مناسب برای سایر محیط های بحرانی مانند اتاق های حساس EX انفجاری، کارخانه های مهمات، آزمایشگاه های شیمیایی، مناطق تولید و خدمات است.

اتاق عمل

دلیل استفاده  سیستم مانیتورینگ عایق در محیط های بحرانی 

تشخیص زودهنگام گسل های الکتریکی بالقوه مانع از شرایط خطرناک در عملکرد های مهم می شود. برای مثال در طول جراحی

 

استفاده موثرتر از تجهیزات ارزشمند جراحی و / یا دیگر تولید به دلیل:

 

         – تعمیر و نگهداری قابل پیش بینی و به موقع که هزینه های عملیاتی قابل ملاحظه ای را کاهش می دهد؛

 

         – فن آوری قابل اطمینان که به برنامه ریزی بهتر عملیات و همچنین سازماندهی بهتر آن اجازه می دهد

             شیفت کاری که منجر به افزایش بهره وری کارکنان بیمارستان می شود

 

        – به طور قابل توجهی افزایش طول عمر تجهیزات جراحی گران قیمت و / یا تولید.

مدتها قبل از وقوع خطای الکتریکی،  کارکنان را مطلع می کند تا به طور پیشگیرانه از گسل های عایق بندی ممکن در آینده، از قبیل نقص در سیم های PE و ترانسفورماتورهای انزوا، درست شود. بنابراین، گسل های عایق می تواند قبل از اینکه به شکست برق منجر شوند اصلاح شود، زیرا پرسنل قبل از حادثه بحرانی به موقع هشدار داده می شوند.

 با توجه به تکنولوژی ایمنی که در این پنل ها  تعبیه شده است، تجهیزات پیچیده و گران قیمت، و همچنین افرادی که در اطراف آن هستند، می توانند از آسیب نجات پیدا کنند و کارآیی بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، به برنامه ریزی تعمیرات خطا به منظور پیشبرد اهداف نگهداری و نیازهای مشتری کمک می کند.

سیستم مانیتورینگ – قابلیت اطمینان مطلوب 

سیستم های نظارت بر عایق در اتاق های عمل و محل های پزشکی مشابه گروه ۲ در همه کشورهای اتحادیه اروپا به علت مقررات اتحادیه اروپا مورد نیاز است.

نشت جریان الکتریکی در دستگاه های الکتریکی جدید و قدیمی به طور یکسان رخ می دهد. در طی جراحی چنین نشت هایی در تجهیزات عامل و دیگر می تواند برای بیمار و کارکنانی که اقدامات جراحی را انجام می دهند، خطرناک باشد.

راه حل ما جدا کردن تجهیزات اتاق عمل از سیستم قدرت اصلی با ترانسفورماتور انزوا است.  دستگاه های الکتریکی متصل شده بعد از این ترانسفورماتور را نظارت می کند. سیستم های ما که مخصوصا برای استفاده در امکانات بهداشتی و اتاق های عمل در بیمارستان ها طراحی شده اند، شامل ترانسفورماتورهای جداسازی با قابلیت اطمینان هستند و توسط مقامات پزشکی بین المللی تایید شده اند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *