همایش ملی نیرو دریایی

پنجمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی  و با میزبانی  استان هرمزگان در تاریخ 6 اسفند  ۱۳۹۷ در  شهر بندر عباس که با حضور فرماندهی بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح ، معاونت بهداشت ، امداد و درمان و آموزش پزشکی آجا ، ریاست علوم پزشکی ارتش و کلیه پزشکان و پیرا پزشکان سراسر کشور که در حال برگزاریست.

شرکت فناوری بیمارستانی در کنار یار همیشگی خود شرکت محترم صاایران با ارائه معرفی  خدمات خود در زمینه فوریت های پزشکی و محصولات تله مدیسین و  توسعه تلاشهای تحول آفرین در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

همچنین برای ادغام بهداشت در سامانه فرماندهی برای گسترش و استقرار بهتر ناوگان دریایی نیروی دریایی راهبردی در منطقه ماموریت، تعیین و توزیع بهتر منابع و امکانات مورد نیاز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای برداشتن موانع مراقبت از بیماران و مصدومین در رویدادها و حوادث دریایی، راهکارهای خود را ارائه کردند.

شرکت صاایران با به اشتراک گذاشتن دانش و مهارتهای بهداشت و طب دریایی و ارتقای کیفیت خدمات و سامانه های پزشکی بین المللی در بخش دریایی نیز در این نمایشگاه  شرکت دارد.

این همایش برای شرکت کنندگان دارای حداکثر امتیاز بازآموزی است.

در روز افتحاییه فرمانده هان ارشد نیروی دریایی با بازدید از غرفه و محصولات و راهکارهای همراه با فناوری این مجموعه و همچنین با دیدن استقبال و شور  بازدیدکنندگان از غرفه  ، آینده درخشانی را در زمینه تجهیزات پزشکی ارزو کردند .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *